62 501 24 34
691 170 668 - tlenoterapia
792 317 779 - hospicjum, żywienie, opieka domowa
biuro@medyk-online.pl
Niepubliczny Zakład Specjalistycznej i Pielęgniarskiej Opieki Zdrowotnej „Medyk” w Kaliszu, zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej.
Data publikacji strony internetowej: 30.07.2019
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 24.07.2024
Niepubliczny Zakład Specjalistycznej i Pielęgniarskiej Opieki Zdrowotnej „Medyk” w Kaliszu
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Oświadczenie sporządzono dnia: 30.07.2024 .
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Katarzyna Paczesna, biuro@salus.kalisz.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 794 100 945. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu.
Można także wystąpić o udostępnienie informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Wniosek ten powinien zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba zgłaszająca ma potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien odnieść się i wcielić w życie żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia otrzymania wniosku od osoby występującej. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego, z adnotacją kiedy realizacja wniosku będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Lokalizacja Niepublicznego Zakładu Specjalistycznej i Pielęgniarskiej Opieki Zdrowotnej w Kaliszu ma swobodny dojazd komunikacją miejską, pieszo lub własnym transportem. Zakład posiada 1 budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, oznakowany odpowiednimi literami, w którym prowadzona jest podstawowa działalność i/lub obsługa interesantów.
W obiekcie znajduje się szyb windowy, który jest prawidłowo oznakowany, posiadają system powiadamiania, przyciski umieszczone są na prawidłowej wysokości, wyposażone także w znaki w języku Braille’a.
W obiekcie znajduje się klatka schodowa, umożliwiająca poruszanie się między piętrami. Budynek posiada własny system oznaczeń i lokalizacji klatki.
W budynkach Centrum zachowana jest swobodna komunikacja pozioma, przestrzenie umożliwiają swobodny przejazd z miejscowymi przewężeniami. Każda kondygnacja jest utrzymana w odpowiedniej kolorystyce, co ułatwia orientację osobom znającym obiekt.
Centrum zapewnia w budynkach informację na temat rozkładu pomieszczeń, w sposób wizualny, nie posiada możliwości zapoznania się w sposób dotykowy lub głosowy. Przy głównym wejściu znajduje się tablica informacyjna.
Centrum zapewnia dostęp do budynku osobom korzystającym z psa asystującego.